28 Ocak 2009 Çarşamba

NEW-MEDIA MARKETING / YENİ MEDYA PAZARLAMA

Çevrimiçi topluluklar geliştirmede kullanılan ve memnun müşterilerin buluştukları ve belli markaların üstünlüklerini aralarında konuştukları yeni bir kavram olarak ortaya çıktı. Yüzyüze satış ziyaretleri, yazılı medya, telefon, radyo, TV, film, sponsorluk, doğrudan postalama, festivaller, fuarlar veya ürün yerleştirme gibi türleriyle Eski Medya Pazarlama’nın giderek etkisizleştiği artarak dijitalleşen bir dünyada web siteleri, web yayınları, e-mailler, bannerlar, bloglar, podcastlar, videocastlar, mobil pazarlama, sosyal ağlar, vızıldamalı (buzz) pazarlama gibi türleriyle güç kazanıyor.

Yeni Medya, aynı zamanda içeriğini tüketicinin ürettiği iletişim kanalları olarak da biliniyor.

Hiç yorum yok: