1 Mayıs 2009 Cuma

MUSEUM MARKETING / MÜZE PAZARLAMASI

Geçmişe ait eserlerin ve hayat tarzlarının sergilendiği müzeler de bir pazarlama objesidir. Hızlı bir değişim ve gelişim süreci yaşayan müzelerin amaçlarına ulaşabilmeleri ve topluma daha yararlı olmaları için toplumla bütünleşmesleripazarlama araçlarından ne derecede yararlanabildiklerine de bağlıdır. Müze pazarlaması[i], müzecilik sektöründeki pazarlama uygulamalarıyla ilgilidir.



[i] Mete Sezgin, Abdullah Karaman, Müze Yönetimi ve Pazarlaması, Çizgi Kitabevi, Konya, 2009.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Müzeler ve pazarlama hakkında kurulmuş blog.muzepazarlama.com adlı bir blog da var. Müzelerde pazarlamanın nasıl olması gerektiği, interaktif pazarlama, sosyal medya öğelerinin müzelerde nasıl uygulandığına dair her türlü faydalı bilginin paylaşıldığı bir site. Kesinlikle üye olmanızı tavsiye ederim